Klachtenprocedure

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, willen wij u graag informeren over onze klachtenprocedure. Indien u niet tevreden bent over de hulpverlening van de betreffende zorgverlener zijn er drie mogelijkheden:

  1. Probleem bespreekbaar maken.
    U bespreekt de klacht met de desbetreffende zorgverlener of neemt contact op met de eigenaar van ErgoSolutions op telefoonnummer 06-49747503 (H.C.L. Kiggen). U maakt een aparte afspraak om de klacht te bespreken, om zodoende te zoeken naar een oplossing.

    ErgoSolutions, praktijk voor ergotherapie
    Postbus 10098
    6000 GB Weert

    06-49747503
    info@ergosolutions.nl
    www.ergosolutions.nl

  2. Advies over patiëntrechten en klachtwegen 
    Als u het moeilijk vindt uw behandelend paramedicus rechtstreeks te benaderen, of u komt er samen niet uit, dan kunt u zich wenden tot een regionaal Adviespunt van Zorgbelang Nederland bij u in de buurt. Zorgbelang Nederland werkt onafhankelijk van de hulpverleners en instellingen in de gezondheidszorg. Zij adviseren cliënten telefonisch of via de mail over patiëntrechten en klachtwegen.

    Adviespunt Zorgbelang
    Postbus 2250
    3500 GG Utrecht

    030-2991970
    info@zorgbelang-nederland.nl
    www.zorgbelang-nederland.nl

  3. Klachtenloket Paramedici
    Misschien heeft u een ernstige klacht en wilt u daarover een uitspraak van de Klachtencommissie waaronder de paramedicus valt. U kunt uw klacht indienen bij het Klachtenloket Paramedici. De klachtenfunctionaris van het Klachtenloket Paramedici zal vervolgens contact met u opnemen. Bij hem/haar kunt u terecht met vragen over het indienen van een klacht.

    Klachtenloket Paramedici
    Postbus 19207
    3501 DE Utrecht

    030-3100929
    info@klachtenloketparamedici.nl
    www.klachtenloketparamedici.nl